O mnie

KIM JESTEM?


Generalistą HR, HR Business Partnerem, za którym stoi 18-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w agencjach doradztwa personalnego oraz wewnątrz struktur organizacji na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych.  Od 9 lat (!) jako solo-przedsiębiorca wspieram małe i średnie firmy w budowaniu dobrego miejsca pracy.


Projektuję i wdrażam procesy oraz narzędzia HR, które służą i ludziom i organizacjom. Moimi Klientami najczęściej są te firmy, które nie posiadają własnych działów HR, ale chcą lepiej rekrutować, wdrażać pracowników i rozwijać swoje zespoły, budując tym samym swój wizerunek na rynku pracy oraz wśród swoich pracowników.
Edukuję i szkolę w zakresie procesów HR oraz komunikacji.

Jestem certyfikowaną konsultantką narzędzia DISC D3, które służy poznaniu stylów komunikacja i zachowania, ról zespołowych oraz indywidualnych wartości i postaw. Ma zastosowanie m.in. w procesach rekrutacji, wdrożenia do pracy, w planowaniu działań rozwojowych, pracy z zespołami nad komunikacją i lepszym rozumieniu siebie.

Jestem również współzołożycielką Fundacji BiznesMamy i działam na rzecz kobiet, które łączą życie zawodowe (etat, własny biznes) z wychowaniem. Współtworzę przestrzeń, w której mogą dzielić się wiedzą, doświadczeniem, pomysłami, wspierać i nawiązywać nowe relacje.

Prywatnie jestem miłośniczką kawy i wszystkiego, co związane z jedzeniem (gotowanie, smakowanie, czytanie o jedzeniu, oglądanie programów kulinarnych, podróżowanie przez doświadczanie nowych smaków).

CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ?

JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ?

💻 poprzez LinkedIn w wiadomości prywatnej
✉️ e-mail: hr@skillsinmotion.pl

Moje podsumowanie zawodowe i rekomendacje znajdziesz pod tym linkiem:  www.linkedin.com/in/katarzyna-dziadkowska